Блог учня "Творчість на уроках фізики"
понеділок, 4 травня 2015 р.
субота, 19 квітня 2014 р.
Працюючи над питанням "Чи є у фізиці місце творчості" ми довели, що:
¢Творчий, інтелектуальний потенціал людей є рушієм прогресу суспільства, тому обдарованість необхідно своєчасно виявити і розвивати. Дослідники стверджують, що багато надзвичайно обдарованих людей не реалізували своїх можливостей через несприятливе виховання.
¢Нерідко
інтелектуально обдарованадитина не знаходить розуміння
ні педагогів, ні однолітків. Вивчення виявів обдарованості тривалий час було
спрямоване переважно на інтелектуальні здібності.
¢Творчий, інтелектуальний потенціал людей є рушієм прогресу суспільства, тому обдарованість необхідно своєчасно виявити і розвивати. Дослідники стверджують, що багато надзвичайно обдарованих людей не реалізували своїх можливостей через несприятливе виховання.
¢Нерідко
інтелектуально обдарованадитина не знаходить розуміння
ні педагогів, ні однолітків. Вивчення виявів обдарованості тривалий час було
спрямоване переважно на інтелектуальні здібності.
Підписатися на:
Дописи (Atom)